عید نوروز مـهم‌ترین جشن ایرانیـان هست و آداب و سنن نوروز درون ایران جالب توجه هستند. پیام تبریک گفتن سال نو به زبان کردی یکی از این آداب و رسوم تبریک عید بـه یکدیگر است. پیام تبریک گفتن سال نو به زبان کردی تبریکات عید نوروز درون قدیم بـه صورت حضوری انجام مـی‌شد و در حال حاضر با توجه بـه تغییر وسایل ارتباطی ارسال پیـام از راه‌های تبریک عید است. درون مطلب حاضر بهترین پیـام‌های تبریک عید را آماده کرده‌ایم و ضمن تبریک سال نو این پیـام‌ها را بـه شما مخاطبان ستاره تقدیم مـی‌نماییم.

پیـام تبریک عید بـه دوست

در شکفتن جشن نوروز برایت درون همـه سال سر سبزی جاودان وشادی، پیام تبریک گفتن سال نو به زبان کردی اندیشـه‌ای پویـا و آزادی و برخورداری از همـه نعمت‌های خدادادی آرزومندم. سال نو مبارک.

✦✦✦✦✦✦✦

این روزها کـه شکوفه‌های درختان مـی‌خندند و گل سرخ پر از حس زندگی است، درون آستانـه بهاری جدید تبریکی صمـیمانـه و یک سبد عاطفه را بـه شما تقدیم مـی‌کنم.

✦✦✦✦✦✦✦

سال نو مـی‌شود، زمـین نفسی دوباره مـی‌کشد، برگ‌ها درون مـی‌آیند و گل‌ها لبخند مـی‌زنند. پرنده‌های مـهاجر برمـی‌گردند و در این رویش سبز دوباره زمـین سلامت مـی‌کند و ابرها درودتان مـی‌رسانند. سال نو مباک.

✦✦✦✦✦✦✦

موی زمـین سبز گشت، هین سپر انداخت بحر
باد صبا باره‌اش تاخت بـه هر کوی و شـهر
باد مبارک تو را سال نو و سال‌ها
وفق مرادت رود گردش ایـام و دهر
سال نو مبارک.

✦✦✦✦✦✦✦

نوروز روزی بی‌نظیر، نماد جاودانِ نو شدن و تجدید جوانیِ جهان کهن هست و از همـه این‌ها بهتر اینکه نام پاک ایران باستان زنده مـی‌گردد. عید نوروز باستانی مبارک باد.

✦✦✦✦✦✦✦

بنام خدای بهار آفرین
بهار آفرین را هزار آفرین
به جمشید و آیین پاکش درود
که نوروز از او مانده درون یـادبود
نوروز مبارک.

✦✦✦✦✦✦✦

در پرتو الطاف ایزد منان، نوروز فرخنده بر روزگار خرمتان مبارک و بهار شوق انگیز بر قامت سبز وجودتان شکوفه‌باران باد.

✦✦✦✦✦✦✦

لب‌تان پرخنده، قلب‌تان از مـهر آکنده، دولت‌تان پاینده و نوروزتان فرخنده باد.

✦✦✦✦✦✦✦

سبزترین و دلنوازترین تبریکات خود را تقدیم حضورتان مـی‌نمایم. دلتان درون نظر حق شادان و جانتان بـه مـهر ازل، نازان باد.

✦✦✦✦✦✦✦

برف و یخ آب شد
چشمـه‌‏ها شد روان
شد زمـین رنگ‏رنگ
خنده زد آسمان
باز دنیـای ما
شاد و پیروز شد
آمد، آمد بهار
عید نوروز شد
نوروزتان پیروز

✦✦✦✦✦✦✦

مثل لحظه‌ای کـه باغ درون ترنم ترانـه شکوفا مـی‌شود و در شکوفه غرق مـی‌گردد، روزگارتان بهاری و لحظه‌هایتان پر از شکوفه بادا. سال نو مبارک.

✦✦✦✦✦✦✦

عید آمد و عید آمد
یـاری کـه رمـید آمد
عیدانـه فراوان باد
تا باد چنین بادا!
سال نو مبارک

✦✦✦✦✦✦✦

از امروز همـه چیز آخرین است: پیام تبریک گفتن سال نو به زبان کردی آخرین هفته، آخرین دلشوره‌هایِ شیرین اسفند، اتمامِ آخرین جایِ گردگیری نشده خانـه، آخرین اتمام حجت‌ها با خودمان، حالمان و آرزوهای‌مان، آخرین یـا مقلب القلوب‌ها و آخرین امـیدهای گره خورده، بـه اشاره سالی نو، کـه همـه چیز درست مـی‌شود. این چند روزِ آخر هم حتما اسبِ سال را مجاب کرد کـه تا منزلگاه راهی نیست. بتاز کـه نو شدن نزدیک است. عیدتان مبارک.

✦✦✦✦✦✦✦

نوروز چه افسانـه زیبایی هست که آغاز آفرینش را درون آغاز بهار مـی‌داند. راستی مگر هر شخصی احساس نمـی‌کند کـه نخستین روز بهار گویی نخستین روز آفرینش است؟ بعد چه افسانـه‌ای کـه از واقعیت دوست‌داشتنی‌تر است؟
نوروز مبارک

✦✦✦✦✦✦✦

زمان درون گذر هست و مخلوقات درون تغییر و سال جدید درون شرف حلول و به ناچار تغییر رخ مـی‌دهد. بعد برایت آرزومندم کـه زندگی‌ات بـه بهترین‌ها تغییر کند. عید نوروز  پیشاپیش مبارک.

پیـام های تبریک عید نوروز عاشقانـه و احساسی

ﻣﯿﺎﻥ ﺍین همـه ﻣﻬﻤﺎنی‌های عید ﭼﻘﺪﺭ ﺗﻨﻬﺎیم؛ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺭ ﺑﯿﻦ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﮐﻔﺶ، کفش‌هاﯼ «تو»یی کـه مـی‌خواهم ﻧﯿﺴﺖ. عیدت مبارک.

✦✦✦✦✦✦✦

در بهاری کـه پر از معجزه و احساس است، هفت‌سینم، سین سیمای تو را کم دارد. سال نو مبارک.

✦✦✦✦✦✦✦

شاید خداوند صحرا را آفرید که تا با دیدن گل‌های بهاری درون آن لبخند بزنیم. با یک دنیـا آرزوی بهترین‌ها سال نو را بـه تو تبریک مـی‌گویم.

✦✦✦✦✦✦✦

مـی‌دونی عید یعنی چی؟
ع: عزیزم
ی: یـادت نره
د: دوست دارم
عید نوروزت مبارک عزیز دلم.

✦✦✦✦✦✦✦

نوروز شده و در همـه جهان جشن است. من از هر دو جهان فقط تو را مـی‌خواهم و آرزومندم  شادی و سعادت جهان از آن تو باشد. عیدت مبارک.

✦✦✦✦✦✦✦

نوروز عاشق‌های کوچکی را کـه زنده مانده‌اند ارجمند مـی‌داند و عشق‌های بزرگی را کـه در قلب‌ها جای دارند، عزیز مـی‌دارد. بعد به تو درون نوروز سلام مـی کنم کـه بزرگترین عشق این عاشق کوچکی. نوروزت مبارک.

✦✦✦✦✦✦✦

نوروز پیـام‌آور مـهر هست که مرا وامـی‌دارد تنـها بـه خاطر تو دوست داشتن را یـاد بگیرم. نوروزت پیروز.

✦✦✦✦✦✦✦

باران عشق همـیشـه مـی‌بارد اما درون نوروز قطره‌های باران طلایی رنگ هستند. از خدا مـی‌خواهم کـه همـیشـه زیر این باران خیس شوی. نوروز بر تو مبارک باد.

✦✦✦✦✦✦✦

این بار مـی‌خواهم هفت سین عید را با یـاد تو بچینم؛
سمنو بـه یـاد لبخند شیرینت
سیـاه‌دانـه بـه یـاد چشم‌های شـهلایت
سرکه بـه یـاد اخم‌های ترشت
سیب بـه یـاد گونـه‌های سرخت
سکه بـه یـاد قلب ارزشمندت
سبزه بـه یـاد روی سبزه‌ات
سیر بـه یـاد کلام تندت
ماهی بـه یـاد سرزندگی‌ات
یک هفت‌سین با همـه خوبی‌ها و بدی‌هایت کـه همـه‌شان را دوستشان دارم.
پیشاپیش عیدت مبارک.

✦✦✦✦✦✦✦

لیست کارهای خانـه تکانی سال نو:
چیدن عشق درون طاقچه
پاک غم گذشته
خرید شادی و محبت
دور ریختن کینـه
سبز مـهر
نوروز پیشاپیش مبارک

✦✦✦✦✦✦✦

مـی‌دانی؟ این بهارها فقط مـی‌آیند… اما آغازشان با آمدن توست. بیـا که تا سال نو من آغاز شود. عیدت مبارک.

✦✦✦✦✦✦✦

با خوبی‌ها و بدی‌ها و هر آنچه کـه بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگ دیگری از درخت زمان بر زمـین افتاد، سالی دیگر گذشت. روزهایت بهاری و بهارت جاودانـه باد
سال نو مبارک.

✦✦✦✦✦✦✦

دفتر هستی ورق خورد و صفحه‌ه‏ای تازه گشود. برگه‏ای سفید درون برابرمان نـهاد که تا هر آنچه شایسته  زندگی‌مان هست بنویسیم. بیـا که تا این صفحه سفید را از عشق و محبت پر کنیم. سال نو مبارک.

✦✦✦✦✦✦✦

و نوروز، قصه آمدن یک سال نو و غصه رفتن یک سال کهنـه را خبر مـی‏دهد؛ عزیزم سال نو مبارک.

پیـام رسمـی و اداری تبریک سال نو

و باز گرمای ملایم و فرح‌بخش روزهای آفتابی بهار درون باغ و راغ و کشتزارها بـه سبزه و گل‌ها و درختان بشارت مـی‌دهد که تا از خواب سنگین زمستان بیدار شوند و روح تازه بخود گیرند و آنگاه این نوای جانبخش را ساز بدارند. سال نو را بـه تمامـی عزیزان تبریک عرض مـی‌نمایم.

✦✦✦✦✦✦✦

حلول سال نو و بهار پرطراوت را کـه نشانـه قدرت لایزال الهی و تجدید حیـات طبیعت است؛ بـه تمامـی عزیزان تبریک و تهنیت عرض کرده و سالی سرشار از برکت و معنویت از درگاه خداوند بزرگ و سبحان به منظور شما عزیزان مسئلت مـی‌کنیم.

✦✦✦✦✦✦✦

فرا رسیدن سال نو همـیشـه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمـیم‌های نو به منظور آینده است، آینده‌ای کـه همـه امـید داریم بهتر از گذشته باشد. ضمن تبریک سال نو آینده‌ای روشن به منظور شما آرزومندم.

✦✦✦✦✦✦✦

همکار عزیز! درون سال نو، ۳۶۵ روز سلامتی، شادی، پیروزی، مـهر و دوستی و عشق را به منظور شما از خدای متعال خواهانم.

✦✦✦✦✦✦✦

در شکفتن جشن نوروز برایتان درون همـه سال سر سبزی جاودان و شادی، اندیشـه‌ای پویـا و آزادی و برخورداری از همـه نعمت‌های خدادادی آرزو دارم.

✦✦✦✦✦✦✦

از خداوند منان به منظور جنابعالی و خانواده محترمتان درون سال جدید رزق و روزی فراوان، زندگی سرشار از مـهر و محبت، قلبی صاف و زلال، ذهنی خلاق و پویـا و بالاتر از همـه عاقبت‌‌بخیری آرزومندم. سال نو مبارک.

✦✦✦✦✦✦✦

در آستانـه فرا رسیدن عید نوروز باستانی، مژده پیک بهار و آغاز سال نو تبریک و تهنیت صمـیمانـه خویش را تقدیم شما و خانواده محترمتان داشته و در پرتو الطاف بیکران خداوندی، سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامـی، عزت و کامـیابی را آرزومندیم.

✦✦✦✦✦✦✦

سال نو بـه همگی عزیزان مبارک، ان شاء الله سلامتی یکی از سین‌های هفت‌سین امسالتان باشد.

✦✦✦✦✦✦✦

نرم نرمک مـی‌رسد اینک بهار، خوش بحال روزگار… با آرزوی سالی سرشار از سلامتی و موفقیت، پیشاپیش سال نو برشما و خانواده محترم مبارک.

✦✦✦✦✦✦✦

با استعانت از آفریدگار جهان و به انگیزه رستاخیز طبیعت، فرا رسیدن بهاران شکوهمند را کـه هنگامـه تجلی مواهب الهی بر بستر طیبعت هست به حضور حضرتعالی تبریک گفته، از  آستان حضرت احدیت مزید توفیقات به منظور خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی درون جهت رشد و شکوفایی ایران کهنسال مسئلت مـی‌نمایم.

✦✦✦✦✦✦✦

پایـان ماجرای سرد و سفید زمستان، همـیشـه سرسبزی بهاران خواهد بود. که تا رسیدن سال نو، تنـها یک سلام خورشید باقی است. پیشاپیش سلام خورشید بهاری را بـه شما بزرگواران تبریک عرض مـی‌نمایم.

✦✦✦✦✦✦✦

فرا رسیدن نوروز باستانی، یـادآور شکوه ایران و یگانـه یـادگار جمشید جم بر همـه ایرانیـان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد.

✦✦✦✦✦✦✦

فرا رسیدن فصل شادی‌بخش و نشاط‌آور بهاران و حیـات دوباره زمـین را کـه نشانـه‌ای از قدرت و رحمت الهی است، بـه حضور شما و خانواده محترمتان تبریک و تهنیت عرض مـی‌نمایم.

✦✦✦✦✦✦✦

بهار طبیعت از راه مـی‌رسد و صحنـه جهان آیینـه تمام‌نمای قدرت خداوندی مـی‌گردد. سال نو رابه شما خوبان تبریک عرض نموده و از خداوند مـهربان به منظور شما و خانواده محترمتان سلامتی و سعادت مسئلت دارم.

در پایـان زیباترین و صمـیمانـه‌ترین تبریکات سال نو و نوروز باستانی را از گروه سرگرمـی ستاره پذیرا باشید.

گروه سرگرمـی ستاره




[پیـام های تبریک نوروز؛ زیباترین تبریک های سال نو | سیرافی ها پیام تبریک گفتن سال نو به زبان کردی]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sun, 19 Aug 2018 01:50:00 +0000